021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

اعتماد و اطمینان در خرید یو پی اس به جهت وجود برندهای متفاوت

اعتماد و اطمینان در خرید یو پی اس

اعتماد و اطمینان در خرید یو پی اس به جهت وجود برندهای متفاوت : در بازار کنونی یو پی اس که پر از برند ,مارک,شرکتهای تامین کننده,شرکتهای توزیع کننده و… است خرید یو پی اس دل و جرات میخواهد و کسی که قصد خرید یو پی اس دارد یک ترسی درون خود احساس میکند,ترس از اینکه آیا یوپی اس ی که می خرد واقعا جواب کارش را می دهد یا نه؟ چون یو پی اس یک تکنولوژی تقریبا جدید است.

با یک مشتری چندین بار مذاکره کرده اید،می دانید به یو پی اس نیاز دارد،نسبت به رقبا ، قیمت مناسبی پیشنهاد کرده اید،کیفیت یو پی اس تان  عالی است و همه چیز هایی که باید بداند به او گفته اید اما او از شما یوپی اس نمی خرد. چرا؟

اعتماد و اطمینان در خرید یو پی اس به جهت وجود برندهای متفاوت

اعتماد و اطمینان در خرید یو پی اس

به دلیل ترس!

یکی از عوامل خرید نکردن مشتریان ترس است، چون در خرید های قبلی به او کلک زده اند و یا خرید های بسیاری بوده که از انجام آن پشیمان شده است.جالب است بدانید در دوران رکود اقتصادی این ترس و تعویق خرید در مشتریان بیشتر می شود. حال چه کاری باید انجام دهیم؟

بر تایید دیگران بیشتر تکیه کنید:

افراد، شرکت ها و پروژه های شاخصی هستند که شما با موفقیت انجام داده اید و یو پی اس ی که آنها دارند راضی کننده و مورد تایید آنها می باشند و مردم در رفتار خرید یو پی اس  خود از آن ها تبعیت می کنند.

شما باید این مشتریانتان را شناسایی کنید،به آن ها خدمات دهید و آن ها را در رزومه خود بیاورید و سپس هنگام مذاکرات خود با مشتریان جدید برای افزایش فروش یو پی اس ،بر اعتماد آنها تکیه کنید و به پیش بروید!

به مثال های زیر توجه کنید:

-در یک مجله ساختمانی آگهی شرکت تولید کننده شیشه ای را دیدم که عکس برج میلاد را زده بود و نوشته بود شیشه های برج میلاد را ما تامین کردیم.

(حال چه کسی در اعتبار این شرکت تردید به خود راه می دهد؟)

-بسیاری از نویسندگان کتاب از اشخاص صاحب نام در آن حوزه می خواهند برای آن ها در رابطه با کتاب تاییدیه بنویسند.

حتی در کسب و کار کوچک خود نیز می توانید از این استراتژی استفاده کنید..

پس سعی کنید با مشتریان بزرگتان ارتباط برقرار کنید و اعتماد آنها را جلب کنید ،به آن ها خدمات فوق العاده بدهید و از آن ها تاییدیه بگیرید و به دیگران توصیه کنید و با این کار افزایش فروش یو پی اس را تجربه کنید.