021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

رقابت فروش یو پی اس

رقابت با رقبا برای فروش بیشتر یو پی اس

رقابت فروش یو پی اس این اتفاق اغلب تکرار میشود که : شرکتی، یو پی اس  جدیدی را توسعه می‌دهد و آن را به بازار عرضه می‌کند بعد از مدتی طرفداران زیادی هم پیدا می کند در نتیجه سفارشاتش بیشتر و بیشتر می‌‌شوند و همه اعضای شرکت هم از این نتایج راضی خواهند بود، ناگهان فروش یو پی اس شان شدیدا افت می‌کند‌! به نظر شما چرا این اتفاق می‌افتد؟

دلیلی ندارد جز اینکه قیمت یو پی اس شان را در بازار زده‌اند و ups ای با قیمت پایین‌تر وارد بازار کرده‌اند.

چگونه و با چه شرایطی در این بازار با رقبای فروشنده یو پی اس با قیمت پایین رقابت کنیم؟

اولین روش این است که: ups خود را با قیمت پایین‌تر به بازار عرضه کنیم. با این کار شرکت تولیدکننده بازار فروش یو پی اس  را در دست گرفته و شرایط را برای رقبا سخت می‌کند. شاید عده‌ای فکر کنند که این روش کاربردی نیست چون با این کار شرکت سفارشات خرید یو پی اس  نخست خود را از دست می‌دهد اما این روش برای شرکتها چاره‌ساز خواهد بود.

روش دوم این است که: شما از آن یوپی اس  با همان کارآیی، مدل ارزانتری را وارد بازار کنید که از طرفی هم به معروف شدن مارک تجاری خود کمک کرده‌ایدو دیگر اینکه وقتی همه مردم مارک تجاری شما را شناختند، سفارشات شما هم بیشتر می‌شود پس در بعضی از موارد، ups ارزانتر به فروش یو پی اس بیشتر شما کمک می‌کند.

وقتی مشتری فقط با یک آگهی بازرگانی رو به رو ‌شود، انگیزه‌ای برای خرید یو پی اس نخواهد داشت اما زمانیکه با تبلیغات رقابتی متفاوتی از یک ups  روبه‌رو شود، انگیزه خرید یو پی اس هم قویتر خواهد شد.

البته معرفی یوپی اس  ارزانتر به بازار نکات منفی هم دارد: این کار می‌تواند بسیار پر هزینه باشد مثل هزینه‌های هنگفت تبلیغات و ممکن است ups  ارزانتر، این هزنیه‌ها را جبران نکند.

قبل از عرضه یو پی اس ارزانتر به بازار، تحقیقات و تحلیل سود و زیان این کار را باید در نظر بگیرید

راه حل سوم این است که: اگر یو پی اس  جدید و پیشرفته‌ایی دارید که به آسانی می‌شود مدلهای ارزانتر آن را عرضه کرد، در اسرع وقت این کار را انجام دهید که نبض بازار همچنان در دست شما باشد.