021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

دستگاه ذخیره برق

دستگاه ذخیره برق

دستگاه ذخیره برق : امروزه با ضرورت وجود انرزی برق اکثریت جامعه و سازمانها و ادارجات و حتی در خانه ها دائماً نیاز به وجود برق داریم به این سبب دستگاههایی طراحی شدخه اند که انرزی برق را در خود ذخیره نمایند.

و یا اینکه خود دستگاهها بدون قطعی برق تولید برق نمایند.

کسانی که از نام دستگاههای دخیره برق اطلاع دارند به سادگی می توانند کالای مورد نظر خود را تهیه نمایند.

نام اصلی دستگاه ذخیره برق  اضطراری یو پی اس نام دارد

و از ان استفاده کنند اما در این میان کسانی هستند که با نام این دستگاهها اشنایی ندارند و مدام به دنبال نام دستگاه ذخیره برق یا دستگاه ذخیره برق اضطراری هستند. در این شرایط ما مختصر توضیحی در رابطه با دستگاههای برق اضطراری می دهیم:

برخی سیستم هایی وجود دارند که به عنوان سیستم های اضطراری شناخته می شوند به عنوان مثال سیستم های دوربین مداربسته که به عنوان سیستم های اضطراری هستند.

دستگاه ذخیره برق اضطراری

اما منظور ما از دستگاههای برق اضطراری دستگاههای هستند که در صورت قطعی برق، برق مورد نظر ما را با مدت زمان بک اپ تایم مناسب ساپورت نمایند ازجمله ی این دستگاهها، دستگاههای ups به همراه باتری یو پی اس هستند که در موقع وجود برق شهری ، برق را به عنوان انرژی الکتریکی در باتریها ذخیره نموده و از حالت قطعی برق انرژی اکتریکی دخیره شده در باتریهای یو پی اس را به انرژی الکتریکی ۲۲۰v جهت مصرف خانگی و غیره تهیه می نماید.

دستگاههای تولید انرژی برق دستگاههای دیره برق متناوب می باشند به هر حال توضیج مختصر توانستیم فرق بین این دو را از هم شناسایی نماییم.

نام دستگاه ذخیره برق که مد نظر می باشد یو پی اس نام دارد.

قیمت دستگاه ذخیره برق

قیمت دستگاه ذخیره برق متناوب بوده و نسبت به انتظار ما از یوپی اس فرق میکند . دستگاه دخیره برق خانگی نیز شاما یو پی اس هایی می باشد که به عنوان برق پشتیبان برای پکیجف روشنایی، و مصارف خانگی به کار برده می شوند.

شرکت تکا انرژی نیز برای  این موارد از ups هایی با تکنولوژی روز ارائه می نماید.