021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

یو پی اس برای دستگاههای چاپ بنر

یو پی اس برای دستگاههای چاپ بنر

یو پی اس برای دستگاه چاپ بنر : دستگاههای چاپ بنر دارای بردهای الکترونیکی حساسی می باشند. اگر این دستگاهها مستقیما به برق شهر وصل شوند با توجه به مشکلات موجود در برق شهر بردهای این دستگاه ها آسیب دیده و بعد از مدتی یا نیاز به تعمیر و یا نیاز به تعویض خواهند داشتو که هزینه ان زیاد خواهد بود.
شرکت تکا انرژی با توجه به راهکارهایی که شرکتهای سازنده یا کاربران این دستگاه ها از متخصصین شرکت تکا انرژی درخواست کرده اند در این زمینه کارشناسان دستگاههای یو پی اس با تکنولوژی آنلاین به مارک epe را پیشنهاد می تمایند که جلوی هزینه های جبران ناپذیر با هزینه زیاد را میگیرند.

یو پی اس برای دستگاه چاپ بنر برق اضطراری ups چاپ بنر

علاوه بر خرابی دستگاه های چاپ هنگامی که کاربر از این دستگاه استفاده می نماید. در میانه کار با قطعی برق مواج می شود که این امر موجب خرابی کار در حال انجام و بهم خوردن رنگ ها می شود که خسارتی متحمل صاحب مغازه می شود

دستگاه یو پی اس می تواند حدود نیم ساعت تا ۳ ساعت به دستگاه بنر برق برساند.تا کار نقص به اتمام نرسد.
لازم به ذکر است شرکت تکا انرژی با نصب در محل دستگاه های یو پی اس و با تایید و گارانتی پروسه فروش را به پایان می رساند و نصب و راه اندازی این دستگاه ها در سراسر ایران انجام می شود.

یو پی اس برای دستگاه چاپ بنر

قیمت یو پی اس برای دستگاه چاپ بنر, برق اضطراری دستگاه بنر, یو پی اس آلمانی برای دستگاه بنر, قیمت انواع یو پی اس برای بنر, UPS برای دستگاه بنر