021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

UPS ترانس ایزوله

ترانس ایزوله یو پی اس

ترانس ایزوله یو پی اس : ترانسهای ایزوله در یو پی اس ها برای جلوگیری از انتقال ولتاژ بالای AC و کاهش اترات ناشی از صاعقه و حفاظت از اتصال غیر عمد افراد با یکی از سیم ها و یا اتصال کوتاه داخلی بین یکی از سیم ها و بدنه دستگاهها ناشی از رطوبت یا عوامل فیزیکی از ترانس ایزوله استفاده می شود. در ترانس ایزوله به دلیل وجود امپدانس کم, انتقال توان در محدوده طراحی شده را به خوبی انجام می دهد.

وظیفه ترانس ایزوله یو پی اس

ترانس در محدوده فرکانس ۵۰HZ عملا باعث ایجاد امپدانس بالا برای فرکانس های زیاد و نویز های ناشی از دستگاه به صورت دوطرفه می شود. ترانس ایزوله یک ترانس یک به یک (نسبت ولتاژ اولیه به ثانویه کم است)که برای اهداف حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترانس به این جهت ایزوله نامیده می شود که ارتباط الکتریکی سیستم را با زمین قطع می کند به این صورت که در اولیه که شبکه برق قرار دارد این شبکه به زمین ارتباط دارد اما در ثانویه این اتصال زمین وجود ندارد و همین امر سبب حفاظت در برابر برق گرفتگی در صورت اتصال فرد به فاز و زمین در ثانویه می شود.

ترانس ایزوله یو پی اس

کارکرد ترانس ایزوله یو پی اس

نتیجتا این ترانس ورودی ورودی و خروجی سیستم را از لحاظ ارتباط مستقیم قطع نموده و به زبان عامیانه مابین ورودی و خروجی سیستم قرار می گیرد و هرگونه اختلالات در ورودی و خروجی را از هم جدا نموده و سبب جلوگیری از آسیب دیدن سیستم و در نتیجه مجموعه می شودو UPS های دارای ترانس ایزوله سنگین تر از بقیه یو پی اس ها بخاطر وجود ترانس می باشند.

وظیف ترانس ایزوله ups

ترانس ایزوله ups, وظیفه ترانس ایزوله ups, ترانس ایزوله در یو پی اس, وظیفه ترانس ایزوله در یو پی اس