021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

اطلاعات فروش یو پی اس

فروشنده یو پی اس باید چه اطلاعاتی را جمع آوری کند؟

حتی یک نفر عادی برای شروع یک رژیم غذایی می خواهیم برنامه ریزی کنیم اولین کاری که انجام می دهیم این است که بر روی ترازو رفته و وزن خود را اندازه می گیریم و بعد براساس میزان اضافه وزنی که داریم برنامه غذایی خود را مشخص می کنیم.و به همین صورت اگر بخواهیم برای افزایش فروش یو پی اس خود برنامه ریزی کنیم در درجه اول باید از وضعیت فعلی مشتریان خود آگاه باشیم. .شما چند مشتری ثابت دارید؟آیا اطلاعات آن ها را دارید؟ اگر جوابتان بله است این اطلاعات را به چه صورتی نگه داری می کنید؟ در داخل سررسید تان ؟

اطلاعات مشتری یکی از بزرگترین دارایی های نا مشهود کسب وکار می باشد.باید آن ها را به صورت یکپارچه و منظم در بیاورید و دایم آن ها را به روز کنید.

برای تهیه بانک اطلاعات مشتریان می توانید از نرم افزار اکسل کمک بگیرید.یک جدول تهیه کنید که دارای ستون هایی به شرح زیر باشد:

نام و فامیل مشتری،نام شرکت،تلفن،فکس،تلفن همراه ،آدرس و توضیحات.(این داده ها بنا به نوع کسب وکار می تواند تغییراتی داشته باشد.(

با استفاده از یادداشت ها و فاکتور هایتان و اطلاعاتی از جاهایی که به آنها یو پی اس فروخته اید, بانک اطلاعات مشتریان خود را تکمیل کنید و با اضافه شدن هر مشتری این فایل را به روز کنید.(می توانید یک فرم کاغذی آماده کنید و به هر مشتری که از شما یوپی اس می خرد بدهید و از او بخواهید آن را تکمیل کند.) خوب به همین سادگی می توان برآورد دقیقی از تعداد مشتری های خود داشته باشید.اطلاعات فروش یو پی اس

شما می توانید در تماس هایی که با مشتریانتان دارید اطلاعات دریافتی و نکته های مهم را در قسمت توضیحات بنویسید که برای پیگیری های بعدی کمک شایانی به شما می کند.

از سوی دیگر می توانید نام وشماره تلفن همراه این مشتریانتان را وارد پنل اس ام کنید و به مناسبت های مختلف به آن ها اس ام اس بزنید و اطلاع رسانی کنید.

در نظر داشته باشید مهمترین ماموریت شما به عنوان یک فروشنده حرفه ایی یوپی اس در درجه اول حفظ و نگه داری مشتریان فعلی تان می باشد.(هزینه بدست آوردن یک مشتری جدید حداقل پنج برابر حفظ مشتری فعلی می باشد.(

با مشتریان خود ارتباط داشته باشید حتی اگرخرید نمی کنند! از دل برفت هر آنکه از دیده برفت!!! به مناسبت های مختلف به آن ها تبریک یا تسلیت بگویید.تخفیفات ،محصولات جدید و یا هر اتفاق مهم دیگر در داخل کسب و کارتان را با آن ها در میان بگذارید.با استفاده از این روش ساده می توانید فروش یو پی اس خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.