021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

انواع باتری یو پی اس از نظر نگهداری

انواع باتری یو پی اس

انواع باتری یو پی اس : باتریهای ups دو نوع میباشند که عبارتند از : باتریهایی که به مراقبت کم ( (LM =Low Maintanaceنیاز دارند یا غیر سیلد و باتریهای بدون نیاز به مراقبت ((FM =Free Maintanace یا سیلد.

باتری یو پی اس که دارای عمر متوسط میباشد((LM دارای صفحه سرب آنتیموان/ کلسیم (دو آلیاژی یا هیبرید) می باشند. در حالیکه باتری یو پی اس که نیاز به مراقبت ندارد ((MF صفحه سرب – کلسیم / کلسیم هستند.

انواع باتری یو پی اس بدون نیاز به نگهداری

باتری یو پی اس بدون نیاز به مراقبت MF به مراقبت های پیشگیرانه کمتری نیازمندند، دارای عمری طولانی تر، شارژ سریعتر، مقاومت بیشتر در برابر شارژ بیش از حد ((over charge باتری یوپی اس، کاهش خوردگی ترمینال ها و زمان مجاز جهت نگهدارى کالای ((Shelf Life طولانی تر هستند اما در برابر عیوب ناشی از دشارژ عمیق باطری یو پی اس ((Deep Discharge به دلیل افزایش ریزش مواد فعال صفحات، سریعتر از کار می افتند.

در آب و هوای گرم پیشنهاد می شود که باتری ups غیر سیلد خریداری شود. به دلیل این که در یک باتری ups سیلد هنگامی که به آب نیاز است، نمی توان آب اضافه کرد و نمی توان غلظت ویژه آن را با هیدرومتر اندازه گرفت.

انواع باتری یو پی اس لانگ

نوع سوم انواع باتری یو پی اس

برخی سازندگان، نوع سوم باتری یو پی اس را به نام dual تولید کرده اند که از یک باتری یو پی اس استاندارد با سل های پشتیبان که در مواقع ضروری قابل سوئیچ کردن است، تشکیل شده است. پیشنهاد می شود با هزینه مشابه بهتر است که دو باتری یو پی اس را خریداری کنید و سپس آنهارا از هم جدا کنید. در آینده این انتظار می رود که باتری یو پی اس گرانتر دارای دریچه های تنظیم کننده ( (valve regulatedسلول های ژلی و جاذب های پشم شیشه ای) به کار برده شود. به دلیل این که کارخانه های تولید کننده یوپی اس خواهان افزایش مدت زمان وارانتی خود می باشند و همچنین مکان باتری یو پی اس را در جای گرمتر (به دلیل محافظت از گرمای زیاد) به محل دیگری که خنک تر میباشد تغییر دهند.

برخی تولید کنندگان باتری یو پی اس با استحکام بالا در مقابل لرزش زیاد یا باتری های از نوع RV را طراحی کرده اند تا اثرات لرزش طبیعی را کاهش دهند. اما برای لرزش های بیش از اندازه بهتر این است که از باتریهای.