021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

عمر مفید باتری یو پی اس

باتری یو پی اس

عمر باتری یو پی اس های چینی

عمر مفید باتری یو پی اس کم است و باید آنها را یک منبع کوتاه مدت تامین انرژی برای یو پی اس به شمار آورد و در صورتی که برای مدت طولانی از آنها استفاده شود قطعا باید آنها را عوض کرد . نحوه استفاده از باتری یو پی اس و شرایط محیطی که باتری یو پی اس در آن قرار دارد تاثیر مستقیم بر عمر مفید باتری یو پی اس دارد . به همین علت انتخاب و تعیین نوع باتری برای نصب در یوپی اس نیاز به دقبت فراوان دارد .

عواملی که بیشترین تاثیر را برای عمر مفید باتری دارند در زیر توضیح داده شده اند انبار کردن طول مدت انبار کردن باتریهای VRLA معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه در دمای C° ۲۰ می باشد که این مدت از زمان شارژ باتری آغاز می شود . باتریهای VRLA را هرگز نباید در حالی که دشارژ یا نیمه دشارژ هستند انبار کرد .

یو پی اس

همیشه باتریها را در محیط خشک ، خنک و تمیز در بسته بندی اولیه نگهداری کنید . در صورتی که ناچار به نگهداری باتری یو پی اس برای مدت ۱۲ ماه یا بیش از آن هستید لازم است آن را یک بار دیگر شارژ کنید . عمر تعیین شده برای باتری  یو پی اس تمام باتریها دارای عمر تعیین شده هستند که براساس فرضیات خاصی درباره نحوه استفاده از باتری و محیط نگهداری آن ، توسط سازندگان باتری اعلام میگردد .متاسفانه امکان هماهنگ کردن فرضیات طراحی یک مهندس طراح باتری با دنیای واقعی کاربرد سیستمهای یوپی اس وجود ندارد .

سازندگان باتری تصریح می کنند که در شرایط مناسب شارژ باتری و در دمای معین و با توجه به دفعات مشخص دوره شارژ و دشارژ ، باتری آنها برای چندین سال کار خواهد کرد .هنگام استفاده از باتری برای یوپی اس، احتمالا دمای محیط اطراف دقیقا با آنچه که سازندگان باتری اعلام کرده اند یکسان نمی باشد و تعداد و مدت دشارژ آن براساس نوع منبع اصلی ولتاژ سایت مشخص خواهد شد . بنا به دلایل فوق عمر مفید باتری معمولا از (( عمر تعیین شده )) آن کمتر می باشد .

باتری یو پی اس