021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

چرا یو پی اس، راه اندازی مجدد قدرت اینورتر

چرا یو پی اس، راه اندازی مجدد قدرت اینورتر یا خاموش کردن کامپیوتر (راه حل)

چرا یو پی اس، راه اندازی مجدد قدرت اینورتر این ممکن است به شما اتفاق افتد که هر زمان که برق قطع شود، کامپیوتر شما هم ری استارت یا خاموش کردن سیستم به طور کامل حتی اگر شما تامین برق اضطراری و یا اینورتر قدرت به آن متصل شده اند. این یک وضعیت عجیب و غریب که یو پی اس کاملا قادر به انجام وظیفه خود است. این مشکل می تواند ثابت اما نیاز به کمک های فنی از یک متخصص. در اینجا، من در مورد بحث که چرا این اتفاق می افتد و چگونه به حل مشکل.

دلیل:

دلیل اصلی پشت این مشکل این است که در طول زمان سوئیچ یو پی اس طولانی تر از آستانه های قدرت از کامپیوتر است. بیشتر، خوب برق کامپیوتر آستانه تقریبا ۱۵-۲۰ میلی ثانیه است که توسط خازن در داخل آنها تولید می شود. هر گونه وقفه برق طولانی تر از مدت زمان مشخص می تواند راه اندازی مجدد و یا خاموش کردن کامپیوتر.

اگر شما با استفاده از یک منبع تغذیه با کیفیت خوب گران پس از آن موضوع صرفا مربوط به رله از یو پی اس است. رله یک دستگاه است که مسئول تغییر بیش از منبع قدرت خارجی به قدرت باتری پشتیبان است. رله مکانیکی کیفیت پایین سوئیچ دیگر در طول زمان. بنابراین، مشکلات ناشی می شود.

خازن-رله-UPS-PSU

اصلاح شده (شبیه سازی شده) اینورتر قدرت موج سینوسی ارزان تر طراحی شده اند که برای اجرا با باتری بزرگ و یا کوچک خارجی اغلب این مشکل شود. رله ضعیف در آنها می شود سوئیچ دیگر در طول زمان از منبع اصلی قدرت به باتری یو پی اس پشتیبان گیری

راه حل:

در اکثر موارد، این مشکل تنها مربوط به یو پی اس و یا اینورتر قدرت است. بنابراین، تولید کنندگان UPS معروف در حال حاضر استفاده از رله حالت جامد به جای رله های مکانیکی. رله حالت جامد بسیار کارآمد هستند و ارائه می دهد کمترین سوئیچ ممکن در طول زمان.

اگر مشکل واقعا به رله از یو پی اس که در بالا بحث مربوط، می توان آن را با جایگزین کردن رله با رله مکانیکی کیفیت بهتر و یا رله حالت جامد ثابت شده است. از سوی دیگر، اگر مشکل این است که به خازن از UPS مربوط، مشکل می توان با نصب خازن بزرگتر حل شود. این کار های فنی هستند و تنها می تواند توسط کارشناسان انجام می شود.

از آنجا که، یک کاربر عادی که هیچ آگاهی از مدارهای الکترونیکی می تواند مشکل توسط خود را درست کنند. بهترین راه برای غلبه بر این وضعیت است با خرید یک UPS جدید با کیفیت بهتر و یا اینورتر قدرت. مطمئن شوید که به اعلام از فروشنده آن است که واقعا برای کامپیوتر طراحی شده و مشکلات ایجاد نمی کند. بدیهی است، این یک راه حل گران اما کاملا رایگان بدون هیچ زحمتی.

ثابت دیگر آسان تغییر UPS از کامپیوتر است. اما این ممکن است در همه موارد کار نمی کند. تغییر UPS (یا قدرت اینورتر) تنها راه حل صرفه جویی در امن و پول فوق