021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

تعمیر یو پی اس بصورت تخصصی با تیم فنی مجرب

2

تعمیر تخصصی یو پی اس : یوپی اس ها دستگاههایی هستند همانند بقیه دستگاههای الکترونیکی که از دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده اند. متخصصین شرکت تکا انرژی در تعمیرات ups و هم در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری فعال می باشند.

تعمیر یو پی اس از لحاظ سخت افزاری تقریبا کار ساده ای می باشد ولی تعمیرات و رفع عیوب نرافزاری کار آنچنان ساده ای نیست و کمتر کسانی در زمینه تعمیر یو پی اس فعال و خبره می باشند که شامل قسمت … یو پی اس می باشد.

تعمیر تخصصی یو پی اس در تکا انرژی :

متخصصین شرکت تکا انرژی به دلیل اینکه کلیه برندهای موجود در دنیا در زمینه یو پی اس از خانواده یو پی اس می باشند قادر هستند انواع یو پی اس های موجود را تعمیر و سرویس و نگهداری کنند.

با تو جه به اینکه برندها و مارکهای بیشتری در حال حاظر در بازار وجود دارند و هر کدام از آنها دارای عیوب خاصی بعد از عملکرد می باشند. متخصصین شرکت تکا انرژی با شناخت اکثر یو پی اس ها می توانند عیوب آنها را سریعاً برطرف و تعمیر نمایند تا تاخیر چشمگیری در کار مصرف کننده ها بوجود نیاید.

شرکت تکا انرژی با تامین قطعات یو پی اس ها نیز خدمت بزرگی در این زمینه نموده تا تعمیرکاران ups راحت تر به کار خود ادامه دهند و از لحاظ قیمت نیز تلاش کرده تا با قیمت مناسب قطعات را در خدمت مشتریان قرار دهد تا هزینه تعمیرات پایین آمده و مقرون به صرفه برای مشتریان باشد. و شرکت تکا انرژی الویت دیگری که در زمینه تعمیرات و سرویس و نگهداری در دستور کار خود قرار داده سرعت کار و در اسرع وقت حاظر شدن متخصصین و نیروی کار با درخواست مشتری می باشد.

تعمیر تخصصی یو پی اس

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های یو پی اس و باتری یو پی اس و استابلایزر و اینورتر با ما تماس حاصل کنید

همه روزه (بغیر از روزهای تعطیل رسمی) از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر پاسخگوی شما هستیم.

تعمیرات یو پی اس, تعمیرات تخصصی ups, تعمیر دستگاه یو پی اس