021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

قیمت یو پی اس خانگی

یو پی اس خانگی

قیمت یو پی اس خانگی : UPS های خانگی در توانهای پایین بوده و قیمت آنها می باشد اکثراً ups های خانگی ۱kva و ۲kva و ۳kva و یو پی اس ۵۰۰v می باشند که پاسخگوس نیاز مصارف خانگی می باشد.

اکثر یو پی اس های ۵۰۰VA برای دربهای اتوماتیک پارکینگ خانه ها و مودم های موجود در خانه و یک عدد کامپیوتر مناسب بوده و پاسخگوی نیاز می باشد.

امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت ان موجوب شده که وجود برق دائمی در اکثر مکانها علی الخصوص  خانه ها امری حیاتی شده است که در این میان سیستم پکیج موجودر در خانه ها وابسته به وجود بر می باشد که در صورت قطعی برق پکیج چیزی به درد بخوب نمی باشد و قابل استفاده نیست برای سیستم پکیج هم یو پی اس ۲kva , یو پی اس ۱kva و یو پی اس ۳kva مناسب بوده و پاسخگوی نیاز می باشد.

قیمت یو پی اس خانگی برای مصارف شخصی

اشخاصی وجود دارند که محل زندگی انها تبدیل به محل کارشان شده است. مثلا فردیبه عنوان نقشه کشی ساختمان در محل زندگی خود سیستم کامپیوتری مدرنی را راه اندازی کرده و کارهای مربوط به حرفه خود را انجام می دهد. که در صورت قطعی برق با مشکل مواجه میشود که در ایمن مواقع استفاده ایشان از Ups امری ضروری می باشد.

قیمت یو پی اس خانگی

امروزه خانه های هوشمندی طراحی و ساخته شده اند. که در انها از سیستم های الکترونیکی و میکروپروسسوری استفاده شده است که شدیداً نیازمند برق صاف و بدون وقفه می باشند.

که در این صورت با محاسبه توان مصرف کننده ها یو پی اس مناسب با مدت زمان بک آپ تایم مناسب ارائه میشود که این کار توسط کارشناس شرکت تکا انرژی انجام میشود.

ویلاهای ساخته شده در اطراف شهرها امکاناتی دارند که خانه های امروزی دارند شاید هم بیشتر یو پی اس های خانگی ارائه شده به ویلاهای موجود نیز ارائه میشوند.

نتیحتاً هرچه قدر پیشرفتی در تکنولوزی ساخت تجهیزات مشاهده میشود وجود دائمی برق نیز تبدیل به امری حیاتی میشود که این کار را میتوان با ارائه یو پی اس های خانگی جبران نمود.

قیمت یو پی اس های خانگی نیز مناسب بوده و می توان با هزینه اندک یو پی اس مورد نیاز را تهیه کرد.