021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس

باتری یو پی اس کی استار

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس : باتری باید اندازه بندی شده باشد قادر به حمایت از عامل کامل محدوده ولتاژ باتری یو پی اس از تمام دستگاه های در نرم افزار. هیچ نقطه با این حال در مشخص کردن محدوده ولتاژ عامل باتری یو پی اس است که بزرگتر از حدود ولتاژ عامل از نرم افزار که برای باتری یو پی اس در نظر گرفته شده است وجود دارد.

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس

باتری یو پی اس خواهد جریان بیش از حد ارائه هنگامی که آن را به طور کامل شارژ و یا، اگر نرم افزار دارای یک مدار حفاظت، آن را به برنامه از شروع جلوگیری می کند. در انتهای دیگر از منحنی تخلیه، زمانی که برنامه قطع در پایینترین حد مجاز آن، باتری غیر قابل استفاده می شود زمانی که هنوز مقدار قابل توجهی از انرژی در سمت چپ سلول وجود دارد. بنابراین محدوده ولتاژ عامل باطری یو پی اس باید کمتر از محدوده ولتاژ مدار آن است که به قدرت طراحی شده است.

یو پی اس epeتوجه داشته باشید که ولتاژ باتری یو پی اس ترمینال باتری نسبت به پایان چرخه تخلیه کاهش می یابد و این باید به هنگام تعیین ولتاژ باتری گرفته شده است. به طور مشابه، در دمای پایین تر امپدانس داخلی باتری ممکن است افزایش یابد در یک ولتاژ باتری یو پی اس ترمینال پایین تر در دسترس به برنامه شود.

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس

بسیاری از طرح های نیاز به ولتاژهای  باتری یو پی اس چند دلیل از طیف وسیعی از دستگاه های فعال مورد استفاده در نرم افزار. در چنین مواردی لازم است به باتری های متعدد. ولتاژهای مختلف را می توان از راه آهن با استفاده از منبع تغذیه تک مبدل DC / DC مشتق شده است، شارژ پمپ ها و جفتک انداختن و افزایش و LDO و حالت سوئیچ تنظیم کننده به تنهایی و یا در ترکیب است. طیف گسترده ای از مدیریت انرژی و توان یو پی اس مدارات مجتمع را برای این منظور در دسترس است.

متوسط ​​و تخلیه فعلی پالس مورد نیاز برنامه کاربردی عوامل کلیدی در تعیین ظرفیت باتری یو پی اس و برای مشخص کردن مدار محافظ در ارتباط است.

یکی از عوامل اغلب نادیده گرفته راه اندازی و یا افزایش جریان است. هنگامی که تجهیزات را برای اولین بار روشن، بسیار جریان های بالا ممکن است برای یک زمان بسیار کوتاه جریان تا زمانی که مدار حالت دائمی خود می رسد. این می تواند به علت خازن شارژ باتری یو پی اس یا اثرات دیگر. این یک مشکل خاص برای مدارهای تأمین انرژی موتورهای الکتریکی است. در حال حاضر از طریق موتور توسط تفاوت بین ولتاژ باطری  یو پی اس و ولتاژ تولید موتور کنترل (در غیر این صورت تماس EMF نامیده می شود). هنگامی که موتور برای اولین بار به باتری یو پی اس (بدون کنترل کننده سرعت موتور) متصل است هیچ EMF عقب وجود دارد. بنابراین در حال حاضر تنها توسط ولتاژ باتری یو پی اس ، مقاومت در برابر موتور (و اندوکتانس) و منجر باتری کنترل می شود. بدون هیچ emf برگشت قبل از موتور شروع می شود به نوبه خود، از این رو به تساوی یک جریان بسیار بزرگ افزایش بزرگ است. ممکن است لازم باشد به برنامه یک تاخیر را به مدار محافظ سریع اقدام برای جلوگیری از تحریک نادرست در طول راه اندازی. روش دیگر ممکن است ممکن است برای به حداقل رساندن مشکل با استفاده از بار به تدریج به جای آنی.