021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

راه اندازی یو پی اس های لاین اینتر اکتیو

راه اندازی یو پی اس های لاین اینتر اکتیو

راه اندازی یو پی اس های لاین اینتر اکتیو یو پی اس های لاین اینتر اکتیو برای کاربردها مانند تمام دیگر یو پی اس ها به برق شهر بعنوان ورودی AC و به ولتاژ DC (باتریهای متصل به یو پی اس) به عنوان ورودی DC نیازمند است.

همانند بقیه یوپی اس ها مشخص کننده تعداد باتری یو پی اس متصل به این UPS ها می باشد و همچنین ولتاژ ورودی و خروجی این یو پی اس ها نیز مشخص کننده تکفاز و سه فاز بودن UPS از لحاظ ورودی و خروجی می باشد.

نکته مهم و قابل توجهی که در یوپی اس های لاین ینتر اکتیو وجود دارد این است که اکثر این یو پی اس ها بدون باطری یو پی اس راه اندازی نمیشوند – روشن نمی شوند -.راه اندازی یو پی اس های لاین اینتر اکتیو

در بسیاری از موارد مشاهده میشود که ما UPS لاین اینتر اکتیو را بدون باتری یوپی اس به برق شهر متصل میکنیم و هیچ اثری از روشن شدن UPS را مشاهده نمیکنیم حتی یک عدد LED نیز روشن نمی شود. و این بسیاری از مصرف کننده گان این نوع UPS ها را دچار اشتباه میکند. در این موارد حتما نیاز می باشد که باتری یو پی اس ها به این نوع UPS ها وصل شوند تا این یو پی اس آماده به کار باشد.

نکته دوم در مورد راه اندازی UPS های لاین اینتر اکتیو این است که بعد از وصل ورودی های AC و DC اکثراً طی دو مرحله روشن کردن توسط فشار دادن دکمه ON در قسمت جلویی UPS میتوان یوپی اس را روشن نمود.

بعد از تمام این مراحل هترین راه جهت اطمینان از روشن شدن UPS باید یوپی اس راه اندازی شده را تست نماییم برا یاین کار اهم متر موجود را در خروجی UPS قرار می دهیم و ولتاژ ر اندازه گیری می نماییم بعد از این کار یوپی اس را از لحاظ ورودی AC قطع میکنیم (یو پی س را از پریز میکشیم) در انی حالت باید دستگاه روی باطری یو پی اس کار کند و همان ولتاژ خروجی AC را به ما تحویل دهد اگر اهم متر در دسترس نبود می توان از یک مصرف کننده مانند کامپیوتر نیز استفاده کرد.