021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

شرکت های فروش یو پی اس ، باتری یو پی اس و استابلایزر

شرکت های فروش یو پی اس : شرکت تکا انرژی با عرضه یو پی اس های epe و star plus و apc و باتری یو پی اس های لانگ ، نارادا یو نیکور کره در بازار ups توانسته سهمی از بازار را در این زمینه به خود اختصاص دهد .
در مواردی که نیاز به تعمیر و قراردهای سرویس و نگهداری می باشد نفرات فنی شرکت در این زمینه با یو پی اس هایی با برندهای متفاوت متوجه می شود که لازمه ی این را دارد که کارشناسان شرکت تکا انرژی نیز با این شرکت ها و برندهای یو پی اس و تکنولوژی ساخت انها آشنایی داشته باشند و بتوانند آنها را رفع نمایند.

قراردهای سرویس و نگهداری شرکت های فروش یو پی اس

قراردادهای سرویس و نگهداری و تعمیرات مشتریان از کارشناسان اکثرا این سوال را مطرح میکنند که آیا شرکت تکا انرژی قادر می باشد که یو پی اس های مختلف را تعمیر یا سرویس و نگهداری نماید؟
در جواب این سوال شرکت تکا انرژی با استنباط اینکه هر برندی یا یو پی اس ارائه شده توسط هر شرکتی به مشتریان کلا از خانواده یو پی اس بوده با اندکی تفاوت.

انواع دستگاههای ups با برندهای مختلف در تکاانرژی

با این استنباط کارشناسان شرکت تکا انرژی توانسته اند که تا به حال ایرادات انواع دستگاههای ups با برندهای مختلف را رفع نمایند که در زیر بصورت خلاصه برندهای شرکت های فعال در زمینه یو پی اس  و باتری یو پی اس را اشاره می نماییم تا مشتریان اطلاع کافی از این برندها را داشته باشند.
به عنوان مثال شرکت فاراتل که خود به عنوان شرکتهای قدیمی و تولید کننده یو پی اس می باشد و با برند فراتل در کشور ما فعالیت مینماید.

لیست شرکت های فروش یو پی اس

شرکت پرسو با برندهای aystryd, ABB, newave فعالیت می نماید.
شرکت آماک کوشا : با برند های borri – EATON فعالیت می نماید.
شرکت زینر با برند Riello
و شرکت هژیر صنعت با برند هژیر فعالیت میکند.
شرکت سیستم نگار با برند apc فعالیت میکند.
شرکت مگا مداوم با برند mega modavem
شرکت آرا تجهیز سیستم با برند اتسیس atsys – GTEC فعالیت میکند.
شرکت تتیس : با برند firestone
شرکت هوشمند پردازشگر رایانه با برند POWER IPC فعالیت می نماید.
شرکت فیام صنعت : با برند exim power فعالیت می نماید.
شرکت آلجا با برند alja – tescom فعالیت مینماید.

خدمات شرکتهای فروش یو پی اس

شرکت های یو پی اس و برندهای یو پی اس که در بالا به آن اشاره شد هم بصورت واردات یوپی اس و هم بصورت تولید یو پی اس در کشورمان فعالیت میکنند که در مواردی یو پی اس های این شرکتها باهم در تکنولوژی ساخت و امکانات متفاوت میباشند.
کارشناسان شرکت تکا انرژی با شناخت ضعف و قدرت این دستگاهها توانسته اند خدماتی در زمینه تعمیر یو پی اس و قرارداد سرویس نگهداری ارائه نمایند.

سایر برندها در شرکت ups تکاانرژی

با این توضیحات مشتریان شرکت تکا انرژی میتوانند به غیر از یو پی اس EPE و یو پی اس +Star و یو پی اس APC در سایر برندها نیز با شرکت تکاانرژی در ارتباط بوده و نیاز خود را از طریق شرکت تکا انرژی رفع نمایند.
تا بحال شرکت تکاانرژی توانسته با مجموعه هایی که دارای انواع مختلف یو پی اس هستند قرارداد سرویس و نگهداری انعقاد نماید و به پایان رساند از جمله این مجموعه ها بانکها شرکتهای نفتی و پالایشگاهها و کارخانه های مس و سیمان و صدا و سیما و …

شرکت سیستم نگارشرکت آماک کوشاشرکت پرسو الترونیک